Wednesday, January 19, 2011

I'm hungry! ❤

Saya sangat lapar sekarang ni.. saya x tau apa lagi yang tinggal untuk dimakan. Tiba-tiba je terasa macam ada nasi minyak dengan gulai ayam dalam mulut ni.. saya x pernah mengidam seteruk ni sampai berhalusinasi seorang diri. Arghh... parah sudah kondisi Faiqah ni...


Sekarang Faiqah boleh dikatakan vegetarian sejati, x ingat dah kali terakhir makan daging or ayam. Hari-hari cuma makan Maggi, roti dan biskut. Tadi ingat nak keluar beli KFC, tiba-tiba baca kat FB elaun maybe masuk akhir bulan 2, oh terus cancel plan nak beli KFC. Oh tidak!! takut nak spend walaupon 1 pound tengah2 ctitical stage ni~


Bukan kami saja, senior2 pon nampaknya tengah menderita sekarang ni. Saya bersimpati kat senior, tapi saya x boleh nak menolong jugak..saya pun sebenarnya baru ingat nak mintak tolong senior, tapi baca kat FB tadi sume pakat dok korek tabung, 0_o.. hehehe... x apalah. 


BUT hey, at least sekarang kita boleh kurus cam Korea!

No comments:

☼ ☀ ☁ ☂ ☃